לייעוץ ותיאום פגישה התקשרו

03-6139595 | 055-8823088

השירותים שייתן לך עו"ד לענייני תעבורה

0
(0)

דיני תעבורה הם תחום נרחב, אשר משפיע על החיים של מרבית אזרחי ישראל. הסיבה לכך פשוטה: בניגוד לתחומים אחרים בחוק, הנוגעים לאוכלוסיות ספציפיות, דיני תעבורה משפיעים על כל מי שיש ברשותו רישיון נהיגה ונוהג להשתמש ברכב. בהתאם יש גם מקרים רבים שבהם נוצר צורך בשירותיו של עורך דין לענייני תעבורה. כשזה המצב, חשוב לפנות אל איש מקצוע מנוסה. עוה"ד משה רבי פועל בתחום זה כבר למעלה מ-20 שנים, ולכן יודע לספק תועלת אמיתית לכל מי שפונה אליו.

מה כוללים השירותים של עורך דין עבור ענייני תעבורה

* ייעוץ מקיף – עו"ד מומחה לדיני תעבורה הוא איש המקצוע המתאים להתייעצות כשמקבלים זימון לשימוע בתחנת משטרה אחרי תאונה, כשמקבלים זימון להתייצבות במרכז הרפואי לבטיחות בדרכים, כשמתלבטים איך לנהוג ביחס לדוח (האם לשלם או לבקש להישפט), ולמעשה בכל מקרה שבו עולה שאלה מהותית ביחס לרישיון רכב ועבירות תנועה.

* הגשת ערעורים על החלטות גופים שונים – עורך דין תעבורה מיומן יודע כיצד לערער על החלטת קצין משטרה לפסול מנהלית רישיון נהיגה, למשל, או על המלצת המכון הרפואי לפסול את הרישיון. כמו כן עורך דין בעל ניסיון עשוי לשכנע את התביעה המשטרתית שלא להגיש כתב אישום במקרים שבהם הסדר טיעון יפעל לטובת האינטרסים של הלקוח.

* ייצוג בבית דין לתעבורה – כשאדם עומד לדין, גם אם "רק" בעבירה מתחום התעבורה, הענישה עלולה להיות קשה מאוד, לרבות מאסר בפועל. בהתאם במצב כזה חובה להיעזר בשירותיו של עורך דין מומחה בתחום.

מקסימום תועלת

ההבדל בין התנהלות מול משטרת ישראל, משרד הרישוי ו/או בית משפט ללא עורך דין מומחה לענייני תעבורה, לבין התנהלות מול גופים אלה עם עזרת איש מקצוע, עשוי להיות דרמטי. בהקשר זה חשוב לזכור שרף הענישה על עבירות בתחום זה גבוה, וכמו כן ישנה סכנה ממשית לאבד את רישיון הנהיגה במצבים שונים. עוה"ד משה רבי מתנהל מתוך מודעות לכך, ובהתאם לאחריות הרבה המוטלת עליו – ומספק שירות מועיל במיוחד לכל מי שפונה אליו בבקשת עזרה, מכל סוג שהוא.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט