לייעוץ ותיאום פגישה התקשרו

03-6139595 | 055-8823088

כל מה שחשוב לדעת על נהיגה בשכרות

0
(0)

בשביל להתחיל לנהל את שגרת החיים שלכם במדינה כל כך עמוסה כמו ישראל, ברור לכם שאתם צריכים להחזיק ברישיון נהיגה ואתם מוכנים לעשות המון מאמצים על מנת לשמור על הרישיון שלכם. יחד עם זאת, טעות אחת בשיקול הדעת מביאה אתכם למצב שבו אתם עולים על ההגה ונוהגים בשיכרות ‏באופן שמסכן החיים שלכם ואת החיים של אנשים שנמצאים בסביבה שלכם. ‏רגע אחד אחרי שאתם מבינים עד כמה המצב שלכם מסובך, הגיע הזמן להבין את כל מה שחשוב לדעת על נהיגה בשכרות ולנסות למצוא את הפתרון המתאים ביותר למצב שלכם, על בסיס הניסיון המקצועי של עורכי דין מומחים בתחום.

כל מה שחשוב לדעת על נהיגה בשכרות ועם התוצאות של המעשים שלכם

‏באופן הכי פשוט שיש, חשוב לדעת שאם אתם נתפסים על נהיגה בשכרות ברכב הפרטי שלכם, מדובר על עבירה על החוק שכמעט תמיד ‏מובילה למצב של פסילת רשיון. ‏על אחת כמה במצב שבו ‏יש לכם היסטוריה עשירה ומלאה של עבירות תנועה, ‏או שאת נוהגים על רכב ציבורי, ברמת הסכנה היא גבוהה מאוד ואתם עלולים להגיע למצב שבו אין ברירה אלא לקחת לכם את הרישיון. ועדיין, לא מדובר על סוף הדרך. יש לכם את האפשרות ‏להגיע לבית המשפט ולערער על ההחלטה, אבל צריך לדעת איך לעשות זאת בצורה המסודרת ביותר והנכונה ביותר לצרכים שלכם, ביחד עם אנשי מקצוע שיכולים לתת לכם את הכלים הנכונים לאורך הדרך.

הבחירות הנכונות גם במצבים הכי לא קלים

בשלב הזה, ברור לכם שאתם צריכים לקבל כלי עבודה והתמודדות עם הבעיות המקצועיות שלכם, רגע אחד לפני שאתם עושים טעות שלא יהיה אפשר לתקן ולא יהיה לכם יותר את רישיון הנהיגה שלכם. אז אל תקחו החלטות פזיזות ואל תעשו את הצעדים הגדולים לבדכם, במיוחד אם זה הוא לא תחום ההתמחות שלכם ואתם נמצאים בסערת רגשות בעקבות הבאלגן שנוצר סביב שלילת הרישיון שלכם. עצרו, ופנו לעורכי הדין שיכולים לעזור לכם לנהל את האירוע.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט