לייעוץ ותיאום פגישה התקשרו

03-6139595 | 055-8823088

איך מתמודדים עם תיק נהיגה בשכרות?

0
(0)

לקחת כלי רכב בידיים זה אומר לקחת אחריות על החיים שלכם אבל גם על החיים של כל מי שנמצא בסביבה שלכם. זו היא לא החלטה פשוטה בשום סיטואציה, אבל אם אתם מוסיפים לתמונה גם גורמים מסוכנים כמו אלכוהול, יש סיכוי הרבה יותר גבוה שאתם תגיעו לסיטואציה בעייתית. נהיגה בשכרות היא עבירה קשה מאוד בספר העבירות של מדינת ישראל, והיא עבירה שקשה מאוד לצאת ממנה מבלי שיש לכם איזה שהוא סוג של פתרון נכון שמתאים את עצמו לצרכים שלכם. אז כן, שיחת הטלפון הראשונה שלכם ברגע שבו אתם נעצרים ומגיעים לחקירה על נהיגה בשכרות חייבת להיות לצוות המקצועי של משרד עורכי הדין משה רבי, אשר ילווה אתכם בהחלטות ובנקודות האתגר המשמעותיות של התיק.

נהיגה בשכרות

תיק נהיגה בשכרות הוא לא פשוט בכלל. קודם כל, מפני שבדרך כלל יש הוכחות בשטח לעובדה שאתם נוהגים בשכרות. זו יכולה להיות בדיקת ינשוף או בדיקת דם, או בדיקת שתן. כך או כך, כאשר יש דרכים להוכיח, הרבה יותר קשה להגיע למצב שבו אתם יוצאים זכאים לגמרי במהלך המשפט. יחד עם זאת, עורך דין מקצועי ומיומן מציג לא מעט הגנות ובונה את הגרסה שלכם בצורה הגיונית, כך שאפילו בית המשפט יוכל להקשיב לגרסה זו ולנסות למצוא הגיון בסיטואציה שבה אתם נמצאים כעת. כאמור, זהו אתגר מהותי, אבל אפשר למצוא את הדרכים לייצר פתרונות, בהתאם למטרות שלכם.

אל תהיו פזיזים – אלא חכמים

נכון שאתם רק רוצים לסיים את ההליך הפלילי כנגדכם וכמובן חשוב מאוד לסגור בסופו של יום את התיק. אבל בכל מה שקשור לעבירות כמו נהיגה בשכרות עדיף להיות חכם מאשר צודק, וצריך לפעול בצורה הרבה יותר זהירה והרבה יותר ממוקדת מטרה, בשביל לנצל את כל היתרונות שעומדים לרשותכם במהלך העבודה. זו היא בדיוק המשימה שלנו, אנשי הצוות המקצועיים של משרד עורכי הדין משה רבי, אשר עובדים ימים ולילות איתכם ובשבילכם על כל תיק בתחום התעבורה.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט