לייעוץ ותיאום פגישה התקשרו

03-6139595 | 055-8823088

במה יעזור לך עו"ד תעבורה?

0
(0)

בעתיד, כך על-פי כמעט כל התחזיות, כלי הרכב ינהגו את עצמם. במציאות כזו ייתכן שכבר לא יתבצעו כלל עבירות תנועה על-ידי בני אדם, תאונות הדרכים יהפכו לנחלת ההיסטוריה וגם לא יהיה צורך יותר בשירותיהם של עורכי דין בתחום התעבורה. עד אז יש כמובן מגוון רחב של מצבים שבהם עו"ד תעבורה הוא הכתובת הנכונה כדי לפתור בעיה שנוצרה בעקבות התנהלות בכביש. במשרד עורכי הדין משה רבי פועלים מתוך ניסיון רחב היקף וכן מחויבות מוחלטת לכל הלקוחות.

הבעיות שאפשר לפתור בעזרת עו"ד מומחה בתעבורה

* פסילת הרישיון – בישראל ישנם 3 גופים שמוסמכים לפסול רישיון: משטרת ישראל (באמצעות קצין שזהו תחום עיסוקו, ל-30 ימים, 60 ימים או 90 ימים), משרד הרישוי (לאחר צבירת מספר רב של נקודות תעבורה) ומשרד הבריאות (באמצעות המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, כשליתר דיוק גוף זה ממליץ למשרד הרישוי לפסול רישיון, ומשרד הרישוי כמעט תמיד מקבל את ההמלצה). עורך דין מומחה לדיני תעבורה יודע להתמודד עם כל סוגי הפסילה.

* העמדה לדין – כשאדם נדרש להתייצב בפני בית משפט, זוהי חוויה לא פשוטה, גם אם מדובר על "רק" בית דין לתעבורה. עורכי דין בתחום אמונים על גיבוש הסדר טיעון מקל שחוסך את ההעמדה לדין, על כל המשתמע מכך, כמובן במקרים שזהו האינטרס של הלקוח או הלקוחה.

* עונש מאסר בפועל – עבירות תעבורה חמורות כגון נהגה בשכרות, נהיגה בפסילה ועוד עלולות להוביל גם למאסר בפועל. במקרים כאלה אין כמובן צורך להסביר מדוע כדאי להיעזר בשירותיו של עורך דין מנוסה.

הפתרון הטוב ביותר בהתאמה מלאה אליכם

המומחיות של משרד עורכי הדין משה רבי היא למצוא את הפתרון הנכון ביותר בהתאם לנסיבות הספציפיות שבהן נוצרה כל בעיה. השירות מותאם אישית באופן מושלם, וכך נבחרת דרך הפעולה המיטבית, זו שיש לה את סיכויי ההצלחה המקסימליים. מאפיינים נוספים של השירות הם שקיפות מלאה וזמינות גבוהה, כך שתוכלו לדעת בכל נקודת זמן מהו מצבכם ומה צפוי להתרחש. בהתאם זוהי הכתובת הנכונה לכל מי שמחפש או מחפשת עו"ד מומחה בתעבורה.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט