לייעוץ ותיאום פגישה התקשרו

03-6139595 | 055-8823088

המדריך המלא עבור מחיקת נקודות תעבורה

0
(0)

לאורך כל שנות הנהיגה שלכם, ‏היו לכם כמה וכמה אירועים שבהם עשיתם טעויות על הכביש, אבל אף פעם לא הגעתם למצב שבו אתם עושים טעות חמורה מאוד ומסוכנת מאוד. יחד עם זאת, הצטברות של כמות גדולה מאוד של ‏עבירות תנועה היא בעיה חמורה בעיקר בגלל שאתם מתמודדים עם נקודות תעבורה, מה שיכול להוביל אתכם לשלילה של רישיון הנהיגה. אף על-פי שאתם לא נהגים מסוכנים ואתם עלולים לאבד את העבודה ואת שגרת החיים שלכם, ‏הנקודות מסכנות אתכם ואתם צריכים לדעת איך לבקש להסיר או למחוק נקודות תעבורה במקרה שאפשר. אז הנה לכם המדריך המלא עבור מחיקה של נקודות תעבורה, כדי שתוכלו לקחת החלטות טובות יותר.

איך לבצע מחיקה של נקודות תעבורה?

על מנת להצליח לבצע מחיקת נקודות תעבורה, אתם רוצים:

  1. ‏להבין האם מדובר על ‏נקודות בעקבות מקרה שבו אתם יכולים להגיש בקשה לביטול הנקודות. האם מדובר על תאונה דרכים קשה או על טעות בשיקול הדעת בדרכים?
  2. ‏מהו פרק הזמן שאתם מחזיקים בנקודות? אם עבר יותר מדי זמן אז יכול להיות שאתם פשוט לא יכולים לבקש למחוק את הנקודות.
  3. ‏מה הם ההסברים שלכם והאם אתם יכולים להציג לרשויות החוק איזו שהיא הוכחה שעשיתם שינוי באופן שבו אתם נוהגים על הכביש? ‏אל ‏על-פי רוב, זוהי דרך המלך להצליח לקבל את מבוקשכם, ואם אתם כותבים בקשה בצורה משפטית נכונה, אז יהיה הרבה יותר קל לתת לכם ‏מענה נכון.

‏אל תוותרו על הזכויות שלכם

‏בין אם אתם מבינים מהי המשמעות של נקודות ברישיון נהיגה ‏ובין אם לא ממש, יכול ויש לכם את האפשרות להרשות לעצמכם להגיש בקשה למחיקת נקודות נהיגה, שווה לכם להשקיע את הזמן ואת המאמצים על מנת לנקות את רישיון הנהיגה שלכם. אתם לא יודעים מה יכול לקרות בעתיד, ואם אתם לא דואגים כבר היום לשמור על רישיון הנהיגה שלכם נקי, אז אתם עלולים להגיע למצב של שלילת רשיון, וזה משהו שיכול להשפיע על העתיד.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט