לייעוץ ותיאום פגישה התקשרו

03-6139595 | 055-8823088

כל מה שחשוב לדעת על נהיגה תחת השפעת סמים?

0
(0)

חוקי התעבורה של מדינת ישראל מאוד ברורים בכל מה שקשור לנהיגה תחת השפעה של חומרים ‏מסוכנים. על אחת כמה וכמה בכל מה שקשור לשימוש בסמים, החוק הישראלי לא מאפשר ‏בכלל מקום ‏לשיקול דעת או לכל ניסיון לעשות שימוש בחומרים מסוכנים במהלך הנהיגה. יחד עם זאת, בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר נהגים אשר נתפסים על עבירות של נהיגה תחת השפעת סמים, וצריך לדעת איך ‏להתמודד עם הסיטואציה בצורה האחראית ביותר על מנת לשמור על הזכויות שלכם גם אם אתם צריכים לקבל עונש. בדיוק מהסיבה הזו אספנו לכם את כל ‏מה שחשוב לדעת על נהיגה תחת השפעת סמים למדריך אחד ברור וקצר.

כל מה שחשוב לדעת על נהיגה תחת השפעת סמים?

‏כאמור, נהיגה תחת השפעת סמים היא ‏עבירה חמורה מאוד ‏אשר ‏מסכנת בצורה מהותית חיים של בני אדם ‏ולכן רמת החליפה של רשויות החוק בישראל היא גבוהה מאוד בכל מה שקשור ‏לעבירות כאלו. ‏כלומר, אם אתם מתמודדים עם מעצר של המשטרה, ואתם נכנסים לתוך חדר החקירות, חשוב לדעת מה הן הזכויות שלכם והאם אתם יכולים להציג מידע שעוזר לכם לשמור על ‏הזכויות שלכם מבעוד מועד, על בסיס ייעוץ מקצועי של עורך דין מומחה אשר מלווה אתכם לאורך כל ‏התהליך.

אל תעשו שטויות שמשפיעות על המצב המשפטי שלכם

‏אף על-פי שאתם מרגישים שאתם יודעים איך להתמודד עם המשטרה כאשר אתם נתפסים, בגלל שמדובר על עבירות בתחום הסמים, כל מילה שאתם מוציאים מהפה עלולה להיות ‏הודאה בדבר עבירה. ‏אסור לכם לאפשר לעצמכם לפעול בצורה לא רציונלית, ולכן אתם חייבים לקבל את השירות המקצועי ביותר של עורך דין הנכון, עוד לפני שאתם מגיעים לחדר החקירות. כל מה שצריך לעשות בשלב הזה הוא רק ליצור קשר עם עורך דין מומחה בתחום התחבורה אשר יכול לאפשר לכם לקבל מענה לכל השאלות שלכם, בצורה הטובה ביותר, ועל בסיס שנים רבות של ‏עיסוק בתחומים אלו.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט