לייעוץ ותיאום פגישה התקשרו

03-6139595 | 055-8823088

סהר שפע – לפעמים הדברים הקטנים משפיעים

0
(0)

הרבה פעמים אנחנו יכולים לקרוא בספרים ובמקומות אחרים כיצד בעלי עסקים מושפעים מדברים כאלה ואחרים, דברים גדולים אשר מובילים אותם להצליח, דברים גדולים אשר מובילים אותם לבצע פעולות כאלה ואחרות. למשל, אנחנו יכולים לראות כיצד אנשי עסקים הושפעו בגלל חיבורים כאלה ואחרים, כיצד גורם כזה משפיע עליהם ומושך אותם לבצע רכישה כזו או אחרת.

יש מקרים בהם דווקא דברים, לכאורה קטנים, משפיעים עליהם. למשל, אנחנו יכולים לראות כיצד ספר מקצועי משפיע עליהם, אנחנו יכולים לראות כיצד חלום כזה או אחר משפיע עליהם. לא דווקא בביצוע מהלכים כמו בקבלת החלטות, האם לבצע דבר כזה או אחר.

דוגמא טובה לאיש עסקים שקיבל ומקבל החלטות משמעותיות, לא דווקא דרך דברים גדולים, לא דרך סיפורים ענקיים שאנחנו יכולים להיחשף אליהם בתקשורת או במקומות אחרים ובכל זאת הם משפיעים באופן משמעותי על דרך ההתמודדות שלו, הוא לא אחר מאשר סהר שפע מבעלי רשת ארומה.

לפני שאנחנו נציג בפניכם את הסיפור של סהר, חשוב לומר, אפשר ללמוד הרבה מאוד מהאיש ומהתמודדות שלו עם מצבים מסוימים, אשר מלמדת לא מעט כיצד נקודות כאלה ואחרות משפיעות עליו בצורות שונות.

דברים שהשפיעו על סהר

יש שתי נקודות שאנחנו יכולים לזהות השפעה על סהר, מדברים לכאורה קטנים אך בעלי חשיבות, בעלי משמעות.

ראשית, בעת שהיה בניו יורק במהלך טיול אישי, הוא בחר לקרוא ספרי עסקים, ספרים שמלמדים מה צריך לעשות בשביל להצליח בעולם העסקי. החשיבות של אותם ספרים היתה, שהם העניקו לו כלים שונים ומגוונים מה צריך לעשות בשביל להצליח בעולם העסקי, מה צריך בשביל להבין את הלקוח, מה צריך בשביל להצליח. חלק מאותם ספרים משמשים אותו עד היום והוא אפילו מספק אותם לעובדים שלו, בשביל שגם הם ילמדו מהם.

שנית, אחד הדברים שמלווים ומשפיעים על סהר זה החלומות שלו, לא במובן של קבלת החלטות יומיומית אלא במובן של "ללכת אחרי החלום" ועל כן הוא הקים את רשת גומבה, רשת מסעדות איטלקיות אשר פרוסה בכל רחבי הארץ.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט