לייעוץ ותיאום פגישה התקשרו

03-6139595 | 055-8823088

מהו העונש על נהיגה ללא רישיון?

0
(0)

יכול מאוד להיות שאתם נהגים טובים בעלי יכולות נהיגה מתקדמות מאוד. אבל זה עדיין לא אומר שאתם לא אנשים שעושים טעויות, גם אם מדובר על טעויות מסוכנות ומסכנות. ולכן, כמו לקוחות רבים גם אתם יכולים לבקש לעצמכם ייעוץ משפטי מקצועי בכל מה שקשור לתחום התעבורה, כאשר אתם נתפסים על עבירות כמו נהיגה ללא רישיון. כמובן נהיגה ללא רישיון היא מצב מאוד קיצוני, וכדאי מבעוד מועד לא להגיע לסיטואציה כזאת, אבל אם כבר מצאתם את עצמכם נתפסים על ידי שוטר אז בהחלט יש מה לעשות וצריך לפעול בצורה זהירה ועל בסיס הייעוץ המקצועי של עורך דין תעבורה מהצוות של משרד עורכי הדין משה רבי.

נהיגה ללא רישיון היא סכנת חיים של ממש

כאמור, נהיגה ללא רישיון היא סיטואציה מסכנת חיים וממש לא מומלצת בשום קנה מידה שהוא. החוק לא מותיר מקום לספק בכל מה שקשור להתמודדות עם אירועים של נהיגה ללא רישיון, ולכן לא יהיו לכם הרבה ברירות אלא להתמודד בצורה רצינית עם ההאשמות על אחת כמה וכמה, במצב שבו אתם מודעים לעובדה שזו היא לא העבירה הראשונה שלכם ואתם יודעים עד כמה מורכבת היא הסיטואציה. במצב כזה, היכולות המתקדמות של עורך דין מנוסה בתיקים של נהיגה ללא רישיון ישרתו את האינטרס שלכם במלוא מובן המילה ויאפשרו לכם לנהל תיק עם קו הגנה ברור בבית המשפט.

אם כבר בוצעה העבירה – צריך לנהוג בזהירות יתר

ברגע שהעבירה שלכם כבר בוצעה והמשטרה נמצאת בדלת הבית שלכם, הסיטואציה הופכת להיות רגישה יותר ממה שאתם יכולים לדמיין. ולכן, כל מילה שיוצאת לכם מהפה תשפיע על העתיד שלכם. אין מקום למשחקים ואי אפשר לוותר על הידע והניסיון של עורך דין מיומן ומנוסה, כמו עורך דין משה רבי בסיטואציה כזו. ועל כן, אל תהססו להרים את הטלפון ולשאול את כל השאלות שאתם צריכים לשאול לפני שאתם לוקחים החלטה או בונים לעצמכם קו הגנה להתמודדות עם ההאשמות כל כך חמורות ולא פשוטות.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט