לייעוץ ותיאום פגישה התקשרו

03-6139595 | 055-8823088

מהן ההשלכות של עבירת נהיגה ללא רישיון נהיגה?

0
(0)

רישיון הנהיגה הוא כלי חשוב המרכזי בחיים שלכם, ‏גם מבחינת איכות החיים ‏והרגלי החיים של המשפחה שלכם. ‏אבל ‏גם בכל מה שקשור לתכנון הנכון של החיים המקצועיים שלכם. כלומר, ברור לכם שאתם לא יכולים ‏לקחת הכי לא נכונות על הכביש, ולהגיע למצב שבו אתם בלי רישיון. יחד עם זאת, חשוב להבין מה הם ההשלכות של עברת נהיגה ללא רשיון נהיגה, בשביל שתדעו ‏מהו הסיכון שאתם ‏לוקחים על עצמכם, ‏ ‏במקרה שאתם עולים על הכביש בלי רישיון, ותדעו איך לעבוד ביחד עם עורך דין מקצועי על מנת לטפל במצב המשפטי החדש שנוצר לכם.

מה הן ההשלכות של עבירת נהיגה ללא רישיון נהיגה?

‏כאשר ‏מנסים להבין מה הם ההשלכות ‏שאת נהיגה ללא רשיון נהיגה, צריך להתייחס קודם כל למצב המשפטי של הנהג. האם מדובר על נהג אשר מבצע עבירות ‏מתוך מודעות למצב ובחירה חופשית? ‏ ‏כלומר, מדובר על אדם שבוחר לנהוג בצורה לא חוקית. או שמדובר על אדם שמבצע את העברה מבלי שהוא מודע לבעיה. כך למשל, אתם יכולים לזהות באיחור רב שהתוקף של הרישיון שלכם נגמר, אבל אתם עדיין נוהגים. במצב כזה, ניתן יהיה ‏להצדיק את תהליך קבלת ההחלטות של הנהג, ‏ולסיים את ההליך ה/נהיגה-ללא-רישיון/משפטי עם עונש מופחת ‏למרות מדובר על עבירה חמורה מאוד ואפילו מצב מסכן חיים. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא רק לדעת מי הוא איש המקצוע אשר יכול לעזור לכם לבחור את הדרך הנכונה ביותר להתמודד עם הסיטואציה, ולשמור על הזכויות שלכם לאורך הדרך.

אתם צריכים להבין מול מה אתם עומדים

‏כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין, הדרך הנכונה ביותר להתמודד עם עבירות תנועה מסכנות חיים היא לתכנן את התהליך המשפטי. כמובן שתמיד יש המון אתגרים לאורך הדרך, ואם אין לכם מספיק נסיון בתחום או שאתם מוצאים את עצמכם מול מערכות שלא מוכנות להקשיב לכם, אז אתם צריכים לקחת אחריות, ולבחור לעבוד עם עורך דין מקצועי כבר בשלב יחסית מוקדם של הדברים.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט