לייעוץ ותיאום פגישה התקשרו

03-6139595 | 055-8823088

מה היא חשיבותו של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים?

0
(0)

יש כל מיני גופים ממשלתיים שתפקידם לשפר את איכות החיים ואת הבטיחות בסביבה הציבורית. אבל יש רק גוף אחד במדינת ישראל שתפקידו הוא להבטיח שנהגים אשר עולים על הכביש הם נהגים המתאימים לנהוג גם אם הם ביצעו בעברם אי אלו עבירות תנועה. שמו של הגוף הוא המכון הרפואי לבטיחות בדרכים והוא גורם אחראי שנותן את האישורים והאסמכתאות במגוון רחב של סיטואציות בין אם מדובר בהפניה של נהג למכון הרפואי ע"י מוסדות שונים כמו בית משפט או מוסד רפואי לבדיקת כשירותו לנהוג ברכב ובין אם מדובר בפניה עצמאית של נהג להרחבת רישיונו לרכב ציבורי או לרכב משא כבד. כך או כך, ברגע שאתם צריכים לפנות אל המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, כדאי לעשות זאת בליווי אישי של עורך דין משה רבי, מומחה בתחום התעבורה שיכול לתת לכם ייעוץ נכון לכם.

המכון הרפואי לבטיחות בדרכים

חשיבותו של המכון הרפואי לבטיחות בדרכים היא בתחום האחריות שלו. באופן כללי, המכון אחראי על מתן אישורים לנהגים לעלות בחזרה אל הכביש. המכון בודק נהגים אשר עברו עבירות כמו נהיגה בהשפעת סמים ואלכוהול או עבירות נהיגה כאשר הם במצב בריאותי לא תקין. ולכן, מדובר על גוף רשמי שצריך לפנות אליו בצורה הנכונה כדי למצות את הזכויות שלכם לאורך כל שלבי הדרך ולהבטיח שאתם שומרים על הזכויות שלכם וממצים אותן בצורה הטובה ביותר.

יצירת תרבות נהיגה בסביבה בטוחה

המטרה המרכזית של אנשי המכון הרפואי לבטיחות בדרכים, ביחד עם גורמי אכיפת החוק ועם משרדי הממשלה השונים היא לייצר סביבת נהיגה בטוחה ובטיחותית הרבה יותר לנהגים הישראלים. חשוב לכן שמעבר לטיפול והליווי המקצועי שתקבלו מצוות המשרד של עורך דין משה רבי, תדעו לקבל אחריות על המעשים שלכם ולנהוג בצורה אחראית וזהירה בכביש.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט