לייעוץ ותיאום פגישה התקשרו

03-6139595 | 055-8823088

מתי תפנו לעורך דין לדיני תעבורה?

0
(0)

דיני התעבורה הם אוסף חוקים ותקנות שמטרתם הסדרת השימוש בכלי רכב בכל סוגי הדרכים בישראל. הבסיס הוא פקודת התעבורה שהוריש לנו המנדט הבריטי, אם כי באופן טבעי חלו שינויים לאורך השנים. חשוב לציין כי מרבית השינויים מחמירים עם נהגים שנמצאים אשמים בהתנהגות שמסכנת את הנמצאים בדרך, ומקלים על התביעה להוכיח אשמה. בהתאם חשוב למצוא עורך דין דיני תעבורה מיומן. עו"ד משה רבי עוסק בתחום זה למעלה מ-20 שנים, ונחשב לאחד המובילים בארץ.

באילו נסיבות חשוב לפנות אל עורך דין מומחה בדיני תעבורה?

* מעורבות בתאונת דרכים – אדם שחשוד באחריות לגרימת תאונת דרכים עלול לאבד את רישיון הנהיגה, לפרק זמן של 60 או 90 ימים, עוד לפני ההעמדה לדין. בנוסף כל דבר שיאמר עלול לשמש כנגדו, עובדה שרוב הנהגים לא מודעים אליה. בהתאם חשוב לפנות מיד לעו"ד מומחה לדיני תעבורה ולקבל ממנו הכוונה נכונה.

* זימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים – אדם שמקבל הזמנה להגיע למכון הרפואי לבטיחות בדרכים (מרב"ד) מקבל למעשה זימון לבדיקות שבסופן הוא עלול לאבד את רישיון הנהיגה. אי הגעה כמובן אינה אופציה, משום שהיא עלולה להוביל להתליית הרישיון, ולכן הפתרון הנכון הוא לפנות מיד לעורך דין מומחה לדיני תעבורה.

* אישום בביצוע עבירת תנועה חמורה – כל עבירה שמוגדרת כחמורה עלולה להוביל לפסילה מנהלית של הרישיון ל-30 יום ולהעמדה לדין. על חלק מהעבירות יש גם עונש מאסר בפועל. לכן הגישה הראויה היא לא "זה רק בית דין לתעבורה", אלא הפנמת העובדה שמדובר בבית משפט לכל דבר, ולבית משפט מגיעים עם עורך דין מנוסה.

חשיבות הפנייה המידית

להמלצה לפנות אל עורך דין מומחה בדיני תעבורה מנוסה נלווית עוד עצה – לעשות זאת ללא דיחוי. במקרים רבים הזמן משחק לרעת מי שעלול לאבד את רישיון הנהיגה או להיענש בדרכים אחרות, חמורות גם כן, ולכן כדאי להכניס לתמונה איש מקצוע. עו"ד משה רבי כבר סייע לנהגים רבים להיחלץ מצרה, כולל במקרים מורכבים במיוחד, והוא עושה זאת מתוך מחויבות אמיתית לכל מי שפונה אליו.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט