לייעוץ ותיאום פגישה התקשרו

03-6139595 | 055-8823088

מתי תצטרך עו"ד לתעבורה?

0
(0)

לעבירות תעבורה יש מאפיין ייחודי: גם אנשים נורמטיביים לחלוטין, כאלה שנמנעים מכל קונפליקט עם רשויות החוק, עלולים לבצע אותן – בין אם כתוצאה מהיסח הדעת ובין אם בשל נורמות חברתיות שלמשל לא שוללות באופן גורף נהיגה במהירות גבוהה מהמותר. למרות זאת, הענישה על עבירות התנועה מכל הסוגים עלולה להיות קשה, ולכן כדאי להכניס לתמונה עורך דין לתעבורה. זהו תחום המומחיות של עו"ד משה רבי מזה למעלה מ-20 שנים, ובהתאם הוא כבר סייע לנהגות ונהגים רבים מאוד.

התחומים שבהם פועל עורך דין מומחה תעבורה

* מהירות מופרזת – עבירה שהמשטרה משקיעה משאבים רבים באכיפתה, גם בגלל הקלות וגם בגלל שנהגים רבים לא תמיד מקפידים על נהיגה במהירות המותרת בהתאם לסוג הכביש ולתנאי הדרך.

* נהיגה תחת השפעה של אלכוהול / סמים – עוד עבירה יחסית נפוצה, ובפרט נהיגה בשכרות. עורך דין מומחה לדיני תעבורה יודע לאתר ליקויים בעבודת המשטרה, וכן לפעול בדרכים נוספות על-מנת לסייע ללקוחותיו.

* מחיקת נקודות – צבירת נקודות תעבורה עלולה להוביל לחובת מעבר קורסי נהיגה נכונה, ובמקרים חמורים יותר גם לצורך לעבור תיאוריה ואפילו טסט. עונש נוסף הוא שלילת הרישיון למספר חודשים – ולכן כדאי להיעזר בעורך דין שתחום המומחיות שלו הוא תעבורה על-מנת למחוק נקודות.

* תאונות דרכים – מעורבות בתאונת דרכים מחייבת פניה מידית לעורך דין, על-מנת להבטיח ייצוג משפטי מקצועי שימנע נזקים קשים.

* פסילת רישיון – גם קצין משטרה, גם בית דין לתעבורה וגם משרד הרישוי מוסמכים לשלול רישיון. זוהי פגיעה קשה בחופש התנועה של האדם, ולפעמים גם פגיעה בפרנסה, ולכן מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין מתאים.

הצלחות גם בתיקים מורכבים

משרד עורכי דין משה רבי הוא הכתובת הנכונה לכל מי שמחפש או מחפשת עורך דין מומחה תעבורה. הסיבה העיקרית לכך היא כאמור 20 שנות ניסיון, וגם למחויבות המלאה לכל הלקוחות יש חלק באיכות השירות. עו"ד רבי רשם הצלחות רבות לאורך הקריירה, כולל בתיקים מורכבים ואפילו במקרים שנראו כחסרי סיכוי בהתחלה. כמו כן מתאפיין השירות בזמינות גבוהה מאוד, כך שגם אם אתם זקוקים לעזרה בדחיפות תוכלו לקבל אותה.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט