לייעוץ ותיאום פגישה התקשרו

03-6139595 | 055-8823088

עורך דין תעבורה כפר סבא

0
(0)

תאונות דרכים קטלניות, אירועים של נהיגה תחת השפעה של סמים ואלכוהול, או אירועים של עבירות תנועה חוזרות ונשנות. יש נהגים אשר מתמודדים עם עבירות תנועה ותעבורה משמעותיות מאוד עם השלכות קשות מאוד עליהם ועל הסביבה הקרובה שלהם. אם גם אתם מוצאים את עצמכם במצב שבו המשטרה מבקשת לשלול את רישיון הנהיגה שלכם או להשית סנקציות קשות למצוא את הפתרונות הנכונים ביותר על בסיס שירות מקצועי, אמין ודיסקרטי. אנחנו, אנשי הצוות של משרד עורכי הדין משה רבי מלמד את ההיסטוריה התעבורתית שלכם, את ההאשמות הנוכחיות, ואת המצב שבו אתם נמצאים. והכל בשביל למצוא את הפתרון המקצועי והנכון ביותר, ולדאוג ליצירת סטנדרט בלתי מתפשר של נהיגה בטוחה ופתרון בהתאם לכל הדרישות של כל הצדדים המעורבים.

עורך דין תעבורה כפר סבא – לתיקים מורכבים וקשים

ככל שמדובר על מקרה קשה ומורכב יותר בתחום התעבורה תפסיק כך בדרך כלל המשטרה והפרקליטות יבקשו עונשים כבדים וקשים יותר כאשר התיק מגיע לבית המשפט. אם למשל מדובר על נהגים עם עבירות תנועה חמורות בעבר שלהם, אשר ביצעו תאונת דרכים שבה יש נפגעים בגוף ובנפש, אז כמעט תמיד הדרישה היא לשנות מאסר בפועל ואפילו לשלילה קבועה של רישיון הנהיגה. אבל מה קורה אם יש נסיבות מיוחדות? למשל מסיבות רפואיות או נסיבות תעסוקתיות? כאן, נכנסת לתמונה העבודה של עורך דין לתעבורה כפר סבא אשר יכול להציג את הצרכים שלכם בתור נהגים בפני בית המשפט ולמצוא את העמק השווה בין הצורך לשלם על המעשים בכביש לבין הצרכים העתידיים שלכם ושל המשפחה שלכם.

התאונה ששינתה לכם את החיים

תאונה אחת יכולה לשנות לגמרי את החיים שלכם. לטוב וגם לרע, הפניה לעזרתו של עורך הדין משה רבי תוכל לאפשר לכם למצות את הזכויות שלכם אבל גם לפתוח בהליך שיקום שישנה מן הקצה אל הקצה את יכולות הנהיגה שלכם. אז אל תוותרו על העבודה המשותפת עם משרד עורכי דין מקצועי, כאשר אתם מתמודדים עם אתגרים מורכבים מאוד מול המשטרה והפרקליטות.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט