הלקוח קיבל דו"ח עם 10 נקודות על נהיגה באור אדום.
הגשנו בקשה להישפט על הדו"ח, ובבית המשפט הצלחנו להמיר לו את סעיף האישום לנהיגה באור צהוב ללא נקודות כלל.
***ראה פסק הדין


עורך דין תעבורה » הצלחות המשרד »
הלקוח קיבל דו"ח עם 10 נקודות על נהיגה באור אדום.
הגשנו בקשה להישפט על הדו"ח, ובבית המשפט הצלחנו להמיר לו את סעיף האישום לנהיגה באור צהוב ללא נקודות כלל.
***ראה פסק הדין

