לייעוץ ותיאום פגישה התקשרו

03-6139595 | 055-8823088

איזה עונשים עלולים לקבל בנהיגה בזמן פסילה

0
(0)

רישיון נהיגה הוא משאב משמעותי עבור כל אדם כמעט. עבור מי שרגיל לנהוג כדי להגיע למקומות שונים, פסילת הרישיון – בין אם ע"י קצין משטרה, בין אם ע"י בית המשפט ובין אם ע"י משרד הרישוי – מהווה פגיעה של ממש בשגרת החיים. יש גם מקרים שבהם הרישיון משמש לפרנסה, ובמצב כזה הפגיעה כמובן קשה אפילו יותר. בהתאם יש לא מעט מקרים של נהיגה בפסילה – ומי שנתפס בביצוע עבירה זו עלול להיענש בחומרה רבה. במשרד עורכי הדין משה רבי מסייעים לנהגים שנהגו בפסילה להגן על עצמם במסגרת החוק.

העונשים האפשריים על עבירת נהיגה בזמן פסילה

* מעצר עד תום ההליכים – נהג שנתפס נוהג ברכב במהלך תקופת פסילת רישיון, וזו הפעם השנייה שהוא נתפס מבצע את העבירה הזו, עלול למצוא עצמו במעצר עד תום ההליכים. זו תהיה בדרך כלל הבקשה של המשטרה, וללא ייצוג משפטי אפקטיבי יש סיכוי סביר ששופט המעצרים ייענה לבקשה.

* שלילת רישיון הנהיגה לתקופה ממושכת – פרק הזמן משתנה בהתאם לנסיבות העבירה, ובפרט סיבת הפסילה, אבל חשוב לקחת בחשבון שהתוצאה עלולה להיות חודשים ארוכים ללא רישיון. נהג שנתפס פעם שנייה כשהוא נוהג בפסילה עלול לאבד את הרישיון גם למספר שנים, ולמעשה החוק מתיר לבית המשפט גם לפסול את הרישיון לצמיתות!

* מאסר בפועל – על-פי החוק, יש גם עונש מאסר אפשרי לעבירת נהיגה בזמן פסילה. העונש המרבי הוא 3 שנות מאסר בפועל.  משטרת ישראל תובעת כמעט תמיד גם מאסר בפועל כחלק מהענישה, כשבמקרה של עבירה שנייה סביר להניח שהמשטרה תדרוש לפחות 6 חודשי מאסר.

ייצוג משפטי הוגן לכל אדם

עו"ד משה רבי פועל מתוך מחויבות מקצועית להעניק ייצוג משפטי הוגן, ואיכותי, לכל אדם שעומד בפני כתב אישום או שכבר הוגש נגדו כתב אישום. חשוב לציין שגם במקרים של עבירה חמורה כמו נהיגה בזמן פסילה יש לעורך דין מנוסה מרחב פעולה, והוא בהחלט עשוי לסייע למי שעלול לשלם מחיר יקר על אותה עבירה. בעזרת עורך דין ניתן לצמצם את משך השלילה למינימום, להפחית גם את תקופת המאסר בפועל ואף להמיר אותה בעונש על תנאי, וישנם כמובן גם מקרים של זיכוי מסיבות כאלה ואחרות.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט