לייעוץ ותיאום פגישה התקשרו

03-6139595 | 055-8823088

כך יעזור לכם עו"ד המכון הרפואי

0
(0)

המכון הרפואי, או בשמו המלא המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (המרב"ד), הינו גוף בעל כוח רב. בפרט יש לגוף זה את הסמכות לשלול רישיון נהיגה במגוון רחב מאוד של מצבים. כשאתם נעזרים בשירות של עורך דין המכון הרפואי יתנהל מולכם אחרת לגמרי, מפני שמאזן הכוחות משתנה. משרד עורכי הדין משה רבי מסייע לכל מי שאמור להופיע בפני המכון, וגם למי שרישיונו כבר נפסל

איך בעזרת עורך דין המכון הרפואי לא ישלול את הרישיון שלכם?

* ייעוץ מותאם אישית אליכם – אדם שקיבל זימון למרב"ד והגיע ללא הכנה עלול לשלם מחיר יקר בגלל חוסר ידע ומפני שהוא לא מכיר את המערכת ואת הנהלים שלה. לעומת זאת מי שמגיע למכון עם אחרי שקיבל ייעוץ מעורך דין מנוסה, ובפרט ייעוץ מותאם אישית אליו, ערוך לכל תרחיש ויודע כיצד להתנהל באופן נכון מבחינתו. המידע וההכוונה עוזרים לצמצם למינימום את הסיכון לאבד את הרישיון.

* ערעור – גם אם רישיון הנהיגה שלכם כבר נפסל ע"י המרב"ד, זהו כמובן לא סוף פסוק. למכון יש ועדת ערר, אשר פועלת בבית החולים תל השומר. ניתן לערער על כל החלטה של המרב"ד, אבל חשוב לעשות זאת במהירות – מפני שזכות הערר מוגבלת ל-30 יום בלבד. עורך דין מיומן יערוך את בקשת הערעור במהירות ובמקביל יוודא שהיא מנומקת היטב.

* ערעור מנהלי – הסמכות הבאה בתור אחרי ועדת הערר היא בית משפט מחוזי, בשבתו כבית משפט לעניינים מנהליים. דרך הפעולה היא הגשת ערעור מנהלי לגוף זה. במקרים כאלה הדחיפות גבוהה אף יותר, מפני שניתן לערער על החלטת ועדת ערר תוך 10 ימים בלבד.

יש מי שניצב לצדכם

גם כשאתם נעזרים בשירותיו של עו"ד המכון הרפואי הוא גוף בעל כוח רב, שמתנהל לעיתים בשרירותיות – אבל אתם לא לבד. משרד עורכי הדין משה רבי אמון על התנהלות מדויקת מול המרב"ד, לרבות במקרים המורכבים ביותר. השירות ניתן גם על סמך בקיאות מעמיקה וגם מתוך יושרה מוחלטת, לאחר בדיקה יסודית של הנסיבות של כל מקרה, ושל הסיבות שהביאו מלכתחילה לזימון למכון. במידת הצורך עו"ד משה רבי ייצג את הלקוחות בפני הערכאות המשפטיות, ויעשה זאת בנחישות מרבית על-מנת להגיע לתוצאות הרצויות.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט