לייעוץ ותיאום פגישה התקשרו

03-6139595 | 055-8823088

עבירות נהיגה ללא רישיון

0
(0)

רישיון נהיגה הוא הדרך של המדינה לשלוט על הנעשה בכבישים, ולוודא שרק מי שעברו הכשרה מתאימה וכשירים גם היום ינהגו בכלי רכב מסוג כזה או אחר. בהתאם נהיגה בלי רישיון נחשבת לעבירה חמורה. יחד עם זאת כמובן שגם מי שחשוד או נאשם בביצוע עבירה זו, זכאי לייצוג משפטי איכותי – שאותו ניתן לקבל מעוה"ד משה רבי, על סמך 20 שנות ניסיון בתחום.

הסוגים השונים של עבירת נהיגה בלי רישיון

* נהיגה מבלי שיהיה כלל רישיון נהיגה – זוהי עבירה חמורה במיוחד מפני שהיעדר רישיון נהיגה מעיד על כך שהאדם כלל לא הוסמך לנהוג ברכב מעולם. העונש על סוג זה של עבירת נהיגה בלי רישיון יכול להגיע למאסר בפועל של עד שנתיים. עורך דין מיומן ישכנע את בית המשפט להמיר את המאסר בפועל למאסר על תנאי.

* נהיגה עם רישיון שאינו מתאים לסוג הרכב – סעיף 10(א) בפקודת התעבורה קובע כי "לא ינהג אדם רכב מנועי אלא אם הוא בעל רישיון נהיגה תקף לרכב מאותו סוג". כלומר, נהיגה באופנוע כשיש רישיון למכונית בלבד, למשל, הינה גם כן עבירה.

* נהיגה עם רישיון שאינו בתוקף – עבירה פחות חמורה, אבל גם כך העונש עליה לא מבוטל. בדרך כלל חומרת העונש מושפעת מפרק הזמן שחלף מהמועד שבו הרישיון אמור היה להיות מחודש ועד למועד ביצוע העבירה. ככלל מדובר על צבירת נקודות תעבורה (שעלולות לחייב מעבר בקורס נהיגה נכונה, או אפילו תיאוריה מחודשת) וקנס. נהג חדש עלול לקבל הזמנה לדין.

* נהיגה בפסילה – העבירה החמורה ביותר מפני שמדובר על נהג שנקבע במפורש שאסור לו לנהוג. במצב כזה חשוב במיוחד לפנות מיד לעורך דין מנוסה.

הגנה אופטימלית בהתאם לנסיבות

עוה"ד משה רבי מספק כאמור ייצוג משפטי איכותי, וזאת מתוך מחויבות לספק הגנה אופטימלית לכל אדם בהתאם לזכויות שמקנה החוק. גם בעבירת נהיגה ללא רישיון יש מרחב פעולה לעורך דין מנוסה, בהתאם לנסיבות. עוה"ד רבי מקפיד על שקיפות מלאה, כדי שכל לקוח ולקוחה ידעו בדיוק מה מצבם, מהן האפשרויות הרלוונטיות מבחינתם וכיצד מומלץ להתנהל.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

קידום עורכי דין באינטרנט קידום עורכי דין באינטרנט